[vpsFree.cz: community-list] DULEZITE: Zmeny v zalohovani

marcel novotny marcel.novotny at gmail.com
Tue Jun 19 10:58:20 CEST 2012

Pokud to dobre chapu, tak ta zaloha bude pro tebe jen na tech par dni,
kdy pojedeme bez zaloh. Pak ji muzes smazat :-)

a do vpsadmina asi nahodit nepujde  ... ale kdyby ti vse nahodou spadlo
(nebo jen cas systemu) tak si tu zalohu nahodis do systemu, a rozbalis
treba do /moje_zaloha a budes se k tomu chovat stejne, jako k zaloze
namountovany ve vpsadminovi.