[vpsFree.cz: community-list] Navýšení diskové kapacity

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Jun 6 13:57:02 CEST 2012

Zalezi kolik dat to je, kdybychom sli do stovek GB, tak pak je potreba
obetovat zalohy, jelikoz by to zdrzovalo vsechny ostatni (mensi)
virtualy. Do nejakych 100GB je to zalohovane.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com