[vpsFree.cz: community-list] Navýšení diskové kapacity

[redacted] redacted at gmail.com
Wed Jun 6 13:28:43 CEST 2012

Prozatím se jenom informuji. V ne příliš daleké budoucnosti mi ale tato
kapacita bohužel stačit nebude, tak se nechci dostat do stavu, kdy to
budu řešit, až mi bude zbývat "1MB" místa :-) A pořizovat si další VPS
mi nepřijde vhod, kvůli duplicitní správě.

Takže pokud je možné rozšířit kapacitu, tak to řeší můj problém.

Jak by to vycházelo cenově, případně jinou formou než peněžně? Kdybych
například potřeboval navíc 40 GB, tj. dohromady 80 GB?

Díky za odpověď!