[vpsFree.cz: community-list] Výměna znalostí

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Jul 13 12:53:10 CEST 2012

Ja jsem 100% pro,

s tim listem - tam bych videl aby se sami napsali lidi, kteri jsou
vicemene pravidelne nekdy na Jabber MUC, kde bych tu chatovaci
mistnost videl jako misto, kam si jit pro radu, kdyz mi neco nejde -
kdo tam bude online a nebude mit nick ve tvaru napr. snajpa-busy, tak
bude mozna ochotnej pomoct :)

Co se tyce znalostni baze, rekl bych Honzo, ze muzes dat do kupy
landing page pro ni na wiki a pak se od toho odrazime dal - jenom neco
velice simple, asi jednoducha "stromova struktura" odkazu serazena do
kategorii (nadpisy v dokuwiki automaticky generuji to menu vpravo nahore).

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com