[vpsFree.cz: community-list] SSD do serveru

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Jan 16 22:31:38 CET 2012

Hm, k tem mailing listum musi clovek koukam pristupovat s velkou davkou
trpeliovsti, protoze zatim se mi v 99% pripadu stalo, ze jsem napsal A a
ostatni odepsali na B... :)

Zopakuju to teda: low-profile PCIe SSD.

Dik za snahu, ale kdyz pisu, ze tam nic jinyho jak low-profile PCIe
nejde, tak asi vim, proc to pisu - reagovat s cimkoliv jinym stalo tebe
cas a stalo mne cas ti na to ted odpovedet. Nevim jestli to nezni moc
arogantne, ale kdyz mi takhle odepisuje vetsinou kazdej tady na tech
mailing listech, tak pak nemam moc motivaci je pouzivat...

Tak si to prosim neber moc osobne, jenom jsem si ted vylil srdce na
tobe, protoze jsi poslouzil jako dobrej priklad :)

Snajpa