[vpsFree.cz: community-list] Vylepsenie mailing listov

Adam Kovari kovariadam at gmail.com
Sat Jan 14 11:10:11 CET 2012

Dobre rano Komunita,
rad by som sa podelil o par myslienok/napadov na zlepsenie mailing
listov, zvazte ich prosim:

1. rozdelit outage listy podla fyzickeho serveru - nie kazdeho zajimaju
vypadky na inych servroch ako na mojom

2. vylepsit format sprav o vypadkoch - formalizovat jeho tvar, pridavat
ical prilohu, pokial sa o vypadku vie dopredu, pripadne aj prikladat
vcard s priamym kontaktom na podporu; nepodpisovat gpg -
Pavel(komplikuje to automaticke parsovanie)

Zdovodnenie:

1. mnozstvo "SPAMU", ktore je aktualne v mojej schranke je myslim vysoke
a s rastom zdruzenia bude len rast - znizuje to citlivost na tieto
spravy, nechce sa mi kazdu chvilu listovat X threadmi, ci nahodou najdem
nieco o mojom servri; pri minimalnej konfiguracii(len mailing list pre
vypadky na mojom servri by som mal dostavat jedine info o vypadkoch,
ktore sa tykaju priamo mna)

2. moznost nejakeho rozumneho parsovania sprav o vypadkoch - automaticke
poznamenavanie v kalendari

Verim, ze tieto navrhy by mali prispiet ku dalsiemu zvysovaniu kvality a
profesionality zdruzenia,

Prijemny vikend prajem,

--
Adam Kovari <kovariadam at gmail.com>