[vpsFree.cz: community-list] Fwd: Půlnoční výpadky

Jan Drábek me at jandrabek.cz
Sat Jan 14 08:15:09 CET 2012

Jen bych podotknul, že kontrola /etc/crontab nestačí (navíc většina
distribucí toto náhodně nastaví při instalace). Je nutné zkontrolovat i
crontaby jednotlivých uživatelů....

Všechny aktivní crontaby pohromadě
najdete (v Debianu) v /var/spool/cron/crontabs/

Zdraví
Jan D.

On
13.01.2012 21:55, Matej Snoha wrote:

> Ahojte.
> Moj /etc/crontab na
epsilone. Vsetky vacsie veci bezia v nahodnych casoch typu 4:39 . Medzi
23:00 a 01:00 mi nebezi nic zaujimaveho.

> 30 * * * * cron.hourly

0 1 * * * udrzba
> 0 2 * * * cron.daily
> 0 3 * * 7 cron.weekly
> 0 4
1 * * cron.monthly
> A to menenie crontabov by som videl extremne
nerad, nakolko mam niektore skripty/cron veci synchronizovane a aj
nejaku rozumnu mieru sukromia tu ocakavam.
> Matej Snoha

2012/1/13 Pavel Snajdr

pulnocni nedostupnost serveru.

konfiguroval crontaby, zkuste si odsunout
podobne na pozdejsi hodinu nez pulnoc.

nezmeni do ~2 tydnu, tak budu muset do tech VPS
to.