[vpsFree.cz: community-list] RHEL6 OpenVZ - posun do predu

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Jan 8 02:36:30 CET 2012

Tak node5 je nainstalovany, zatim to vypada, ze vsecko bezi, jak ma - az
na ipv6, bohuzel to nepridava default routu. Je potreba pouzit prikaz z
navodu:

http://kbeezie.com/view/ipv6-openvz-venet/

Mne pomohlo hodit ho do /etc/rc.local

Jeste dam vedet, jak se bude situace vyvijet, jak to je s
physpages/swappages a pripadne pro to upravim vpsAdmin.

Kdo trpite nedostatkem vykonu, myslim, ze to tam behem 1-2-3 dnu muzeme
presunout. Prvni node s SSD! :)

Jo a chci podekovat Michalovi Stralovi, ze jsme s jeho pomoci vydolovali
dalsich 50 IP adres.

Snajpa