[vpsFree.cz: community-list] Bratislavske servery? Vyjadrete se.

Jan Urbancik jan.urbancik at netsuccess.sk
Thu Jan 5 17:23:42 CET 2012

Zdravim,

sledujem chvilku tuto debatu, a nerozumiem tomu preco si myslite ze
problemy s teplotou ma na svedomi Platon.
Hostujeme dlhe roky nase servery prave u Platonu a nikdy nebol ziadny vazny
problem, nase servery su dobre uchladene aj v letnych horucavach...

Mame tam niekolko rackovych strojov a dokonca aj jeden desktop na polici,
necudoval by som sa keby to bolo niekde hned pri Vasom, nakolko tych
strojov tam zas tolko nie je. K tomu desktopu na rovnakej polici ako mate
vy snad len tolkoto:

17:10:53 up 706 days, 19:34,  1 user,  load average: 1.97, 1.69, 1.53

Hostujeme v tej serverovni nas reklamny system ktory ma v spicke okolo 2000
requestov za sekundu - a nic sa nam nikdy neprehrialo, neodchadzaju nam
disky ani iny HW.

Nemozete mat skor HW problem? Zle vyriesene chladenie stroja ako takeho?
Ved uz len napad dat z neho dole case naznacuje ze mozete mat problem v
navrhu chladenia toho serveru, nemate nejaky vetrak otoceny opacne? :-)

Verim ze chalani z Platonu by Vam s tym pomohli, pozriet sa na to z HW
stranky a lepsie navrhnut prudenie vzduchu, pripadne vymenit vetraky za
kvalitnejsie... Ja na nich nemozem povedat jedno zle slovo...

--
S pozdravom
 Ján Urbančík, riaditeľ

0911 877 324 (0911 USPECH)