[vpsFree.cz: community-list] Bratislavske servery? Vyjadrete se.

Ján Raska raskaj at gmail.com
Thu Jan 5 15:09:56 CET 2012

Nevyhoda Brna a Prahy pre clenov, ktorych servery prevazne komunikuju so SR vsak ostava datovy limit, ktory je navyse sharovany so svetom. Nedalo by sa s Mastrom dohodnut na upravenom pomere trafficu v pripade serverov v Brne? Tak by bol vlk syty a ovca cela. Myslim ze odozva malokoho trapy tych par milisekund prezije snad kazdy.

Ad. support serverov v Platone, co sa casu tyka tak osobne by som si cosi snad vedel najst, najma ak dlhsie trvajuce zasahy by boli zo strany zdruzenia nejako kompenzovane, u mna vsak je problem technicka zdatnost, na prvom mieste som programator, administraciu serverov ovladam sice na urovni pre mna zatial postacujucej, ale zdaleka nie postacujucej pre potreby zdruzenia. Kazdopadne, v pripade potreby sa nebranim "being involved".

Jano