[vpsFree.cz: community-list] Bratislavske servery? Vyjadrete se.

Ondrej Jombik jombik at platon.org
Thu Jan 5 13:25:47 CET 2012

Zdravim

My sme vystriedali viac serverovni ako WebSupport. Preto sme postavili
vlastnu, lebo vsade boli problemy - niekedy az neskutocne.

http://webhosting.platon.sk/article.php?serverovna

Bol to dobry krok, lebo za cely cas odkedy sme ju postavili sme nemali
vypadok konektu ani elektriny. Cize nepretrzita prevadzka - teraz
v aprili/maji to budu tri roky.

Navrhujem zmigrovat na rackove servery. Jednak nam to umozni lepsie
mierene chladenie, jednak rackove servery maju celkovo lepsi system
chladenia. My tam mame asi 50 rackovych serverov, neprehrieva sa ziadny.

V nasej serverovni je teplota aktualne 24 C. Chladenie sa samozrejme
v buducnosti riesit bude (musi).

Nasa serverovna je startup. Chapem, ze nie kazdy ma startupy rad, ale
nejako sa zacinat musi. Radsej budem mat servery na mieste, ktore nie je
profi ale funguje dobre, ako inde, kde vznikaju mysteriozne problemy.

Akokovek sa rozhodnete, z nasej strany mozete ratat s nasou pomocou.

Pozdravujem

Ondrej Jombik

--
Ondrej JOMBIK
Platon Technologies Ltd., Hlavna 3, Sala SK-92701