[vpsFree.cz: community-list] Community-list Digest, Vol 6, Issue 1

Jan Smatlik j.smatlik at gmail.com
Thu Jan 5 05:45:35 CET 2012

Zdravím.

Osobne mi príde fajn aj z rozprávania iných práve ten Websupport. Hlavne
teda tech support si veľmi chvália. Osobne som ho ešte nemal možnosť
skúsiť, takže nemôžem to potvrdiť. Chcel som sa však vyjadriť k vnetu, s
ktorým som mal pred rokom skúseností až až a nebolo to nič dobré
obvykle. Mal som u nich 2. VPS. Písal som im na support zhruba v
mesačných intervaloch ohľadom faktúr. Ich skvelý faktúrovací systém by
zo mňa urobil žobráka (za jedno VPS mi to vygenerovalo faktúru 12 tisíc
€ - to som sa dobre pobavil a pridávam aj vám odkaz na obrázok -
www.share.mcms.sk/faktura.png www.share.mcms.sk/faktura_2.png). To som
prežil. Akurát, že tieto problémy sa opakovali. Ešte jedna podobná
faktúra a prázdne sľuby zo supportu, že to technické oddelenie už
spravilo a že sa to už "nebude" opakovať. A keď mi raz nezaznamenali
platbu a takmer stopli VPS len preto, že majú v systéme bordel, povedal
som dosť.
Navyše nevidím dôvod, aby som ja vypisoval na striedačku na technické a
finančné oddelenie - to by si mali riešiť oni. Pohadzovali si ma často
ako papek psovi.

Takže len toľko k tomu. K tým serverom - je to nanajvýš blbá situácia,
ale niečo s tým bude treba. Súhlasím, že by to tú geografickú oddelenosť
chcelo zachovať - asi hlavne kvôli trafficu.

Ešte dávam jeden tip, ale neviem povedať, ako je to kvalitné (len som to
raz obzeral):
http://www.perpetuus.sk/

Dňa 04.01.2012 18:50, community-list-request at lists.vpsfree.cz  wrote /
napísal(a):