[vpsFree.cz: community-list] Bratislavske servery? Vyjadrete se.

Matej Snoha matej at snoha.info
Wed Jan 4 20:45:44 CET 2012

Ahojte.

Umiestnenie v Cesku mi nevadi, tych par milisekund navyse mi neublizi. Ja
by som hlavne chcel, aby som sa nemusel obmedzovat v trafficu do SIXu. S
datacentrami vela skusenosti nemam, vyber necham na ostatnych.
Ale uprednostnil by som umiestnenie ine ako Prahu, nech nemam vsetko
geograficky na jednom mieste. Pride sem tsunami a co potom :-) .

Matej Snoha