[vpsFree.cz: community-list] Bratislavske servery? Vyjadrete se.

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Jan 4 18:37:40 CET 2012

Nevim o jinym DC na slovensku krome vnetu, kdo by mel 24/7 support primo
v datacentru (+ kdo ma za sebou par let praxe a neni novacek).

Nebo se mylim?

Nejsem si jistej, jak to ma Websupport, prohodim s nima par mailu a
uvidime. Nechci je nutit do neceho, co nejsou schopni zajistit, abychom
se nedostali do stejne situace jako s Platonem.

IP adresy se budou menit pri kazdem presunu kamkoliv, to je 100% jista
vec. Nadavej na autory protokolu IP a na organizace, ktere se o nej
staraji (IANA, RIPE). Vim, ze jsou moznosti, jak udelat IP presunutelne,
ale ani jedna tu pouzit nejde.

Snajpa