[vpsFree.cz: community-list] Community-list Digest, Vol 7, Issue 28

Aleš Rippl ales at rippl.cz
Fri Feb 24 16:29:04 CET 2012

Tak zítra budu mluvit s kamarádem který dělá pro neziskovku v HUBu
Praha. To je normální s.r.o., informace o co jde se dají dohledat na
internetu. Já se ho poptám jak to tam funguje, popíšu mu naše sdružení
a tam by "reklama" mohla fungovat tak, že lidé kteří HUB
používají(většinou startupy nebo IT projekty ale i jiné) by se mohli
stát našimi členy na doporučení HUBu nebo podobně. Cena za členství je
směšná, to pracující jistě chápou.

Aleš Rippl