[vpsFree.cz: community-list] Community-list Digest, Vol 7, Issue 28

Aleš Rippl ales at rippl.cz
Fri Feb 24 13:54:16 CET 2012

Jednám s kamarádem co vystudoval sociální práce a pracuje na nějakých
projektech neziskovek v HUB Praha. Zjišťuji co by takové organizace
ocenily a případně to mohu realizovat pro ně já pod hlavičkou
sdružení. Propagace je ohledně té jejich skupiny momentálně docela
masivní, možná by to sdružení mohlo přinést nějakou popularitu.

Aleš