[vpsFree.cz: community-list] Community-list Digest, Vol 7, Issue 28

SendiMyrkr sendimyrkr at gmail.com
Wed Feb 22 23:13:37 CET 2012

Já myslim, že jako alternativa k evangelizaci/propagaci u piva, by byla
třeba i přednáška na akci typu webexpa nebo nějaké podobné konferenci.
Například přednášku na nějáké specifické téma, kdy se v praxi na VPSfree
ukáže jak to v ní funguje, samozřejmě se při té příležitosti zmíní
výhody VPSfree, komunitnost, možnost aktivně se podílet nasměřování,
hodně muziky za málo peněz, trvalý rozvoj HW/SW...

Webexpo jsem zmínil jenom proto, že jsem webdeveloper, určitě by to
mohlo být i na nějaké herní konferenci, či bussines konferenci. Tam by
se i snáz našli potencionální fundovaní členové, kteř by mohli ativně
přispět k rozvoji.

Problém toho, ale vidím hlavně ve směru, kdy takovou přednášku musí
dělat někdo kdo se aktivně podílí na dalším směřování.

Jan Dvořák