[vpsFree.cz: community-list] Community-list Digest, Vol 7, Issue 28

Václav Blahout vaclav at blahout.com
Wed Feb 22 21:36:08 CET 2012

Nezlob se na mě, ale reklama u piva? Co je to za non-sense? Nechci se tě
nějak dotknout, ale nacpat kupříkladu 1000CZK do cílené reklamy na FB mi
zvláštní nepřijde a proč by sakra sdružení nemohlo mít placenou reklamu?
Chceš mi říct, že se žádná nadace, nadační fond nebo sdružení veřejně
nepropaguje?

Já jsem rozhodně pro propagaci, pro rozvíjení sdružení, pro silnější
komunitu. Jsem i takto spokojený, ale přeji sdružení rozvoj - méně řešení,
více spokojených uživatelů - víc hlav, víc ví.

Kdyby bylo nejhůř, obětuji vlastní prostředky pro propagaci dobré věci - ty
papírové lístečky jsou mi fakt relativně ukradené(pokud mám z čeho platit
účty;-)) a než abych je propíjel v hospodě, raději je dobře investuji - ano,
potenciál a budoucnost sdružení mě zajímá, začínám se mu více
věnovat(přináší to své ovoce) a začínám mu více rozumět, více s ním počítám
do budoucna, doufám, že nejsem sám ..