[vpsFree.cz: community-list] vpsFree a za co stoji

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Feb 22 14:59:36 CET 2012

No, plnou virtualizaci chce nejak vymyslet.

Ale 10000000% vim ze KVM urcite neni vhodna technologie.

Spis je potreba se kouknout po alternativach, jenze smutne je ze rozumne
alternativy jsou closed-source... A to NIKDY nenasadime. Never ever.

Nebo vymyslet jak predchazet problemum s KVM.

Realne si myslim ze lidi, co potrebuji KVM nejsou az tolik cilovou
skupinou. Cilovou skupinou ale muzou byt ti, kteri si s tim chteji
pohrat, to ano.

Na produkcni aplikacni nasazeni bych ale nedal nic jineho nez OpenVZ,
jakkoliv by se mi to jeste pred 3 mesici pricilo, po tom co jsem zazil s
KVM poslednich tydnech... no, zacinam na nej mit alergii :)

Pavel Snajdr

+420 720 107 791

http://vpsfree.cz