[vpsFree.cz: community-list] vpsAdmin delka root hesla

Tomáš Volf volf.tomas at gmail.com
Fri Feb 10 17:42:21 CET 2012

Jestli mas malo casu, tak plaintext je sice "hnusny", ale postaci
pridat k formulari varovani, to vidim jako upravu templatu mozna i na
60 vterin?

Jinak jestli potrebujes pomocnou ruku, rad vypomuzu (kdyz budu umet,
aspon se neco dalsiho priucim), ale to asi mimo community list :-) mas
na me jak mail tak jabber, tak pripadne se ozvi :-)