[vpsFree.cz: community-list] Fwd: Re: Bratislavske servery? Vyjadrete se.

Tomas Srnka tomas.srnka at gmail.com
Wed Feb 8 12:31:44 CET 2012

Ahoj,

my uz makame - nove servre do Drna mame objednane, ked dojdu tak ich zapojime a ludia si tam postupne zmigruju data. Nie je mozne to spravit naraz, lebo v Brne uz budu 1U stroje a uz vobec si neviem predstavit, ze by sme prevazali servre 150km. Taky vypadok si nemozme dovolit.

Riesenie:
 - hodi sa tam vetrak, co som vravel Davidovi (technik v Platone), jeden mame v garazi, aby sa tam hybal lepsie vzducho okolo. Napis mi kedy to tam mozme dat, my sme schopni ho tam priniest do hodiny.
 - tie servre tam proste MUSIME mat dokym sa to vsetko nezmigruje do Brna (min. do Apr, 2-2.5 mesiaca), nasledne ked tam nic nebude, tak sa vypnu a odpoja

Ine riesenie si aktualne za seba neviem predstavit.

Tomas