[vpsFree.cz: community-list] Tak trochu vyroci, zajimava cisla po 3 letech

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Feb 4 12:51:03 CET 2012

No, tady priznam hned slabe misto - nemam takova cisla vubec.

Potrebovali bychom zaridit monitoring poradne, ale:

- - vsechny "SaaS" jako monitoring-serveru, bijk a podobne stoji za prd (z
ruznych duvodu je proste nemam rad a vetsinou vim proc)
- - nagios je overcomplicated moloch

Nevite nekdo o necem malym pro monitoring dostupnosti, co se snadno
konfiguruje a neni to uplne neschopny? To, ze skoro zadnej monitoring
neumi fungovat distribuovane, uz jsem prijal jako fakt.

Kamarad ma jako bakalarku distribuovany monitoring s UNIX filozofii, do
ktereho mu pravidelne kecam, tak az to bude, tak to nasadime (horizont 6
mesicu, nez to dofackujeme do pouzitelne podoby).

snajpa