[vpsFree.cz: community-list] Aktualizace vpsAdminu

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Dec 19 15:05:04 CET 2012

Cau,

jestli mas VPS postaveny z templatu Debianu rok a neco starsi nebo
jinou distribuci nez Debian, musis si povolit getty na tty0 rucne v
/etc/inittab.

Martin sem kdyztak ten radek pastne, zejo wn? pls :)

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com