[vpsFree.cz: community-list] Aktualizace vpsAdminu

Michal Dobsovic dobsovic at itlearning.sk
Wed Dec 19 14:45:23 CET 2012

ahoj,
neviem, ci mam pravdu, ale myslim si, ze tie zalohy su uz mountnute by default. ak potrebujes obnovit, mozes cez rdiff-backup --restore-as-of ...

Prajem vám príjemný zvyšok dňa a zostávam s pozdravom,

Michal Dobšovič
riaditeľ spoločnosti

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.   Kominárska 2, 4   831 04 Bratislava
tel.: +421(0)2  5023 4364   mobil: +421 (0)948 233 369