[vpsFree.cz: community-list] VPSAdmin backend

Jakub Skokan jakub.skokan at havefun.cz
Sun Dec 2 14:42:20 CET 2012

Ahoj,

popsano to nikde neni, je treba se tim prokousat. :)

Webove rozhrani a backend spolu komunikuji pres databazi. Proto v
nekonecne smycce kontroluji, zda je v DB neco noveho. Pak se to na
sekundu uspi a znovu se podivam do DB, atd... Urcite to neni idealni,
ale musel jsem se prizpusobit stavajicimu kodu. Zmena zpusobu komunikace
by vyzadovala spoustu zmen ve webovem rozhrani, cemuz jsem se chtel vyhnout.

Zadne jine moznosti se tedy nezvazovaly, protoze by to znamenalo hodne
prace s prozatim malym ziskem.

S pozdravem

Jakub Skokan