[vpsFree.cz: community-list] Facelift webu

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Apr 28 10:34:10 CEST 2012

s tim, ze to pripomina clanek souhlasim, vcelku to odpovida, jak jsem
chtel, aby ten web vypadal.

Abychom upoutali lidi k zacteni do toho clanku - nasel by se nekdo,
kdo udela neco jako "banner" na titulni stranku, ktery by prisel mezi
h1 a prvni h2 nadpis (tzn. kde je tedka ten uvod o nicem)?
Mel by vystihnout podstatu sdruzeni a v neposledni rade zvyraznit, ze
delame zajimava VPS za 300/mesic.

Kdybyste se toho nekdo ujal, bylo by to super => to na te strance
docela chybi, rekl bych.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com