[vpsFree.cz: community-list] openVPN

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Apr 26 13:30:31 CEST 2012

ty moduly nejsou naloadovany, napravim hned.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com

On 04/26/2012 01:29 PM, Tomáš Valoušek wrote:
> ve VPS adminu je treba iptables explicitne povolit

Nakonfiguroval jsem tedy konfigy a úspěšně se připojil. Pro úspěšné