[vpsFree.cz: community-list] Zajimavost: Zmeny v DNS

Michal Dobsovic dobsovic at itlearning.sk
Mon Apr 23 12:40:16 CEST 2012

Super sprava :)
Tiez by som vital moznost umiestnenia mojich DNS recordov, zatial si to
nechavam na mojich VPSkach, ale ked tam bude taky pekny panel, tak preco
nie :-)
Miso

Prajem vám príjemný zvyšok dňa a zostávam s pozdravom,

Michal Dobšovič
riaditeľ spoločnosti

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.   Kominárska 2, 4   831 04 Bratislava
tel.: +421(0)2  5023 4364   mobil: +421 (0)948 233 369
e-mail:  dobsovic at itlearning.sk  www.itlearning.sk
<http://www.itlearning.sk/>  www.skolenie.eu <http://www.skolenie.eu/>