[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Netdisk.vpsFree.cz - WebDAV/SFTP uloziste

Václav Blahout vaclav at blahout.com
Tue Apr 3 13:07:50 CEST 2012

V jakém stavu je ten cert pro win7?

-----Original Message-----
From: community-list-bounces at lists.vpsfree.cz [mailto:community-list-bounces at lists.vpsfree.cz] On Behalf Of Pavel Snajdr
Sent: Tuesday, April 03, 2012 1:05 PM
To: vpsFree.cz Community list
Subject: Re: [vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Netdisk.vpsFree.cz - WebDAV/SFTP uloziste

zkus jeste tyhle options:

- -o ConnectTimeout=10,reconnect

Me to jede k me spokojenosti :)

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com

On 04/03/2012 12:54 PM, Adam Motvička wrote:
> [...]
>     vygeneroval Debian asi při instalaci apache, tak můžu zkusit udělat
>     self-signed pro správnou doménu, jinak budeme muset počkat až se
>     certifikát koupí. Já dlouho nechtěl věřit tomu, že je problém s
>     certifikátem, protože mi to prostě psalo úplně jiné chyby :))
>
>     Mít netdisk přístupný přes netdisk.vpsfree.cz/uzivatel
>     <http://netdisk.vpsfree.cz/uzivatel> jsem samozřejmě chtěl hned od
>     začátku, nepotřebovali bychom wildcard certifikát, který je dražší,
>     ale bohužel to tak v apache nejde nastavit - každý uživatel musí mít
>     svůj VirtualHost a každý VirtualHost musí mít svou doménu...

Tato zprava byla prohledana na vyskyt viru a nebezpecneho obsahu antivirovym systemem MailScanner a zda se byt cista.