[vpsFree.cz: community-list] Otazka k zamysleni

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Apr 2 13:58:46 CEST 2012

Ja bych rad, aby se ta samotna myslenka rozsirila i za rozsah vpsFree.cz
a taky bych rad, aby se nase sdruzeni rozrostlo tak na desetinasobnou
velikost :)

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com