[vpsFree.cz: community-list] Otazka k zamysleni

petr at juhanak.cz petr at juhanak.cz
Mon Apr 2 08:34:19 CEST 2012

Dobre rano vsem,

Ja bych zacal spise myslenkou "vlastni linuxovy server a clenstvi v komunite".

Ten kdo nevi co je to linuxovy server a jake sluzby je mozno na nem provozovat, pravdepodobne takove sluzby ani hledat nebude. Podle mne drtiva vetsina VPSkaru jsou bud vyvojari nebo lidi co mají radi administraci nebo proste rozumi infrastrukture, protoze je jejich zivot s ni nejak spojen.

Vykladat sousedovi na co mu je server, kdyz pomalu nevi co je IP adresa nema smysl a nemyslim to nikterak zle.

Petr Juhanak
Odesláno z mého bezdrátového handheldu BlackBerry®