[vpsFree.cz: community-list] Podivné hodnoty trafficu ve vpsAdminu

Jan Grmela jan.grmela at imakers.cz
Thu Sep 22 12:46:42 CEST 2011

Zdravím kolegové a kolegyně,
díval jsem se dnes do vpsAdminu na traffic mé VPSky (ID 353 na node1b)
a překvapila mě podivně nízká čísla, jakoby to neměřilo správně nebo
neměřilo vůbec.

Předchozí měsíc jsem měl kolem 14 giga a tento měsíc je tam prostě
nula a to i na šestce, kde sice trafficu bývá kolem 30-50 MB ale i tak
tam něco chodí :)

Není v měřáku nějaká chyba? Druhá testovací VPSka (852, node1a) nějaký
minimální traffic změřený má.

--
Jan Grmela
jan.grmela at imakers.cz
+420 608 110 686
iMakers, s.r.o.
Absolonova 725/81, Brno, 62400, Czech Republic
ICO/Id: 29228875
DIC/VAT No: CZ29228875