[vpsFree.cz: community-list] PHP - pomalé vyřízení Ajaxových odpovědí

Jan Drábek me at jandrabek.cz
Thu Sep 15 09:31:32 CEST 2011

Zdravím,
zapojil jsem do práce xdebug profiler a zjistil, že se
tráví 90 % času ve volání fsockopen a nakonec se ukázalo, že PHP má
přeci jen zpoždění při překladu DNS (a to jak z DNS od masteru tak od
googlu). Pustil jsem tedy na serveru dnsmasq a výchozí nastavení upravil
takto:

user=root (Jinak spadl, protože nemohl nastavit
"capabilities")
listen-address=127.0.0.1

Problém se tí vyřešil, takže
zbývá jen drobnost: není příliš nebezpečné, že běží jako root?

pozdravem
Jan Drábek

On Fri, 09 Sep 2011 15:29:22 +0200, Jan Drábek
wrote:

> Zkusil jsem si dignout pár IP klasických hostů a ty co se v
logu objevují téměř neustále (moje domácí IP) a vše šlo bez zaškobrnutí
- řádově jednotky milisekund.

MESSAGE-----

ve VPS,jestli chodi rychle. Pokud tam
zaznamy, at uz v PHP kodu nebo v Apache i
muze dost zdrzovat a to zpozdeni by na to i

Snajdr

03:18 PM, Jan Drábek wrote:

> [...]
apps, ale vzhledem k drsným podmínkám, které vlastně říkají, že se vším
co projde přes google si můžou dělat co chce... To mi přijde takového
Kafkovské (to do jaké míry drží google kontrolu nad jednotlivými
identitami... viz Proces). Uptime a load: 12:29:39 up 16 days, 3:55, 1
user, load average: 0.02, 0.01, 0.00 Apache mi používá
apache2-mpm-prefork s tímto nastavením (nicméně ani 10x parametrů
neukázalo výkonový rozdíl. StartServers 5 MinSpareServers 5
MaxSpareServers 10 MaxClients 150 MaxRequestsPerChild 0 PHP akcelerátor
nepoužívám. Suhoshin - Ano používám. V lodzích mám jen samé nezajímavé
věci: * Hlášení o nepovolených zvýšeních memory limitu * Hlášení o
nutnosti nastavit timezone (mám v php.ini?!) Používám PHP verze
5.3.8-1~dotdeb.2. Nicméně používám CGIčkové PHP což tuším bude asi
hlavní zdroj problémů. Je to problém více aplikací (namátkou jsme zrovna
dneska zkoušel i atMail a trpěl stejným problémem). Jak řešíte oddělení
domén (účtů) vy? (Tzn, aby si PHP nemohlo číst celý adresářový strom,
aby jste mohli mít různé php konfigurace pro různé domény atd...) Dík On
Fri, 9 Sep 2011 12:01:46 +0200, zzzemfira89 wrote:

> [...]
ja osobne mam

dakde bude. Mne ajaxove veci
ckquote>

2px solid; mar
vlastny log (/var/log/user.log). divne nastaveny. A daj vediet aj load
average, ked ten webmail budes trapit zo 5 minut. akt nieco narocne
robi, alebo le

100%;">Matej Snoha PS: Sice off
DSLka. Co ote> jsem si toho v
vyskytovalo už dřív, ale zdá se mi, že AJAxové požadavky na Apache/PHP
jsou dost pomal

až desítku sekund. Potřeboval bych nakopnutí jak tako

Neznáte nějaký webmail ve kterém vypa
Gmailu? _______________________________________________ Community-list
>>> fo/community-list [2] Links: ------
[1] mailto:Community-list at lists.vpsfree.cz [2] [2]

mailto:me at jandrabek.cz [1]

PGP SIGNATURE-----
Using GnuPG with Mozilla - http://enigmail.mozdev.org/ [5]

iF4EAREIAAYFAk5qEpsACgkQdh+64ds5DaZylgEAs5CT/2hJNUqa0I9QUvQB+Noj

qCd5gZxBYX5ZlD50q28A/Rfs5QtrpJcq4pzqC0HBcCbD8zz/zVK8Po+awLQLVQIp

=Soqz

Links:
------
[1]