[vpsFree.cz: community-list] PHP - pomalé vyřízení Ajaxových odpovědí

Jan Drábek me at jandrabek.cz
Wed Sep 14 14:29:28 CEST 2011

Nové poznatky:

Apache + CGI (moje výchozí konfigurace) - stav viz
v předchozích mailech
Apache + mod_php - žádná změna (dál jsem
nezkoušel, mod_php by mělo být nejrychlejší)

IMAP samostatně
(claws-mail z desktopu) je velmi svižný.

Zkusil jsem vyřadit tyto
rozšíření:

 curl.ini imap.ini mysqli.ini pdo_pgsql.ini sqlite.ini
xcache.ini
gd.ini mcrypt.ini pdo.ini pdo_sqlite.ini sqlite3.ini
xsl.ini
imagick.ini mysql.ini pdo_mysql.ini pgsql.ini suhosin.ini

Přesto žádná změna.

Je nějaká možnost jak zjistit, co proces phpčka
provádí? Když najedu na stránku PHP (jakoukoliv) tak naskočí okamžitě,
ale jakmile vyšle AJAX request, tak se na serveru proces objeví a docela
dlouho tam visí (jsem schopen ručně ho zjistit).

Díky za rady

On Fri,
9 Sep 2011 16:47:55 +0200, Ladislav Blažek wrote:

> Diky za tip na
mpm-itk kouknu. Na druhou stranu konfiguraky pro fcgi a suexec mi
generuje admin panel (froxlor), takze je to skor bez prace.
9.9.2011 16:29 "Alli Quaknaa" napsal(a):
> [...]
mod_php s mpm-prefork a mpm-worker, fcgi a
toho vyšel mod_php s mpm-worker, mpm-refork a
přibližně stejně rychlé a suphp bylo asi 40x
odepsal. Teď tam mám mpm-itk, jak je na tom
protože mám jen pár malých webů, ale rozhodně není
žádné závažné zpomalení. Právě zmiňovaný roundcube chodí
klidu. Mpm-itk mi přijde jako zajímavá alternativa k fcgi,
nabízí stejnou úroveň zabezpečení (pokud to chápu správně) a
je všechno hezky v konfiguráku apache, ne někde mimo (a žádné

spoustěcí soubory atd.).

Links:
------
[1] mailto:alquaknaa at gmail.com