[vpsFree.cz: community-list] Ziskani SSL certifikatu

Lukas Vana fabian at fabian.cz
Tue Sep 13 11:13:12 CEST 2011

Na druhou stranu hacknuti StartCom nebylo potvrzeno a i kdyby, tak by jeste
musel hacknout DNS moji domeny, nasmerovat to nekam jinam, tam pouzit ten
certifikat a snazit se strankou podobnou te puvodni z nekoho vytahat hesla,
ze..

Lukas Vana (fabian)

home page: http://home.fabian.cz
jabber: fabian at fabian.cz
irc: #czech at AfterNet, #penguin.cz at IRCNet
icq: 274000127