[vpsFree.cz: community-list] PHP - pomalé vyřízení Ajaxových odpovědí

Ján Raska raskaj at gmail.com
Sat Sep 10 08:35:29 CEST 2011

Ahoj,

pri RoundCube bude problem najskor v konfiguracii a nie v PHP a AJAXe. Sam som s tym mal problem ze to nacitaval dlho. U mna bol problem v konfiguracnom parametri $rcmail_config['imap_auth_type'] ktory ma defaultne prazdnu hodnotu. To znamena ze pouzije najlepsi autentifikacny sposob aky server podporuje. Problem vsak je ze, on podla vsetkeho odskusa vsetky, v poradi DIGEST-MD5, CRAM-MD5, LOGIN, PLAIN a na dalsi ide az ked ten prvy vytimeoutuje. Preto pomale prihlasenie a preto aj pomale nacitavanie, kedze on iste autentifikacne veci riesi aj pri nacitavani sprav, nakolko si sa v inom tabe mohol predtym odhlasit. Akonahle som mu tam natvrdo zapisal nieco taketo:

$rcmail_config['imap_auth_type'] = 'LOGIN';

tak uz slo vsetko v pohodicke a svizne :)

Snad to pomoze :)

Rusho