[vpsFree.cz: community-list] PHP - pomalé vyřízení Ajaxových odpovědí

Alli Quaknaa alquaknaa at gmail.com
Fri Sep 9 16:29:10 CEST 2011

Kdysi jsem si porovnával mod_php s mpm-prefork a mpm-worker, fcgi a
suphp .. nejrychleji z toho vyšel mod_php s mpm-worker, mpm-refork a
fcgi řešení byly přibližně stejně rychlé a suphp bylo asi 40x
pomalejší. Takže jsem ho odepsal. Teď tam mám mpm-itk, jak je na tom
výkonnostně nevím, protože mám jen pár malých webů, ale rozhodně není
pozorovatelné žádné závažné zpomalení. Právě zmiňovaný roundcube chodí
úplně v klidu. Mpm-itk mi přijde jako zajímavá alternativa k fcgi,
protože nabízí stejnou úroveň zabezpečení (pokud to chápu správně) a
přitom je všechno hezky v konfiguráku apache, ne někde mimo (a žádné
spoustěcí soubory atd.).
Tolik moje zkušenosti.
al-Quaknaa