[vpsFree.cz: community-list] PHP - pomalé vyřízení Ajaxových odpovědí

zzzemfira89 zzzemfira89 at gmail.com
Fri Sep 9 15:46:45 CEST 2011

A mas realne taky web ze to aj citit? Pre mna par milisekund hore-dole
nezavazi. Co som robil par php benchmarkov, fcgi mi na VPS bezalo
podobne rychlo. Ale zas tak do hlbky som to neskumal.

Ale tak jasne, fast cgi bude asi najrychlejim riesenim. Len ja z
hladiska bezpecnosti preferujem SuPHP, mam s tym dobre skusenosti.

Matej Snoha