[vpsFree.cz: community-list] DNS

Ladislav Blažek lada at blazcata.cz
Wed Sep 7 11:01:05 CEST 2011

K Poweradminu:

- instalace jednoducha - obvzlast na Debianu - minimum zavislosti, vse v
repozitarich.
- umi to sablony pro zony/uzivatele.
- autentikace je interni - nenasel jsem info ohledne napojeni na externi
zdroj.
- u predchoziho VPS hostingu jsme to pouzival v kombinaci s Froxlorem (drive
SysCP) - na zadne problemy jsem nenarazil.
- pokud to chces otestovat mam ted cerstve nainstalovano na mem VPS a zatim
na tom nic nebezi.

Lada