[vpsFree.cz: community-list] DNS

Ladislav Blažek lada at blazcata.cz
Wed Sep 7 10:27:48 CEST 2011

> Mluvil jsem o tom s Pavlem Snajdrem a vyhledove by to chteli resit na
vpsfree - i pro vlastni domeny. Nechtel by se nekdo, kdo problematice
rozumi, ujmout a vyzkouset nejake nastaveni s > administraci? Bavili jsme se
o powerdns s poweradminem https://www.poweradmin.org
Ahoj,
PowerDNS s Poweradminem pouzivam cca 4 roky a prijde mi to jako velmi
pouzitelne reseni - hlavne kvuli slusnym moznostem jak delegovat prava ke
sprave zon(y).

Lada