[vpsFree.cz: community-list] Ziskani SSL certifikatu

Ondřej Flídr ondrej.flidr at seznam.cz
Wed Sep 7 10:18:44 CEST 2011

CA musi mit v prohlizeci tzv. root certifikat, tedy vec, podle ktery se
prokaze, ze danej certifikat webu je podepsanej spravne. Jestli chces
mit jistotu, jdi do verisign nebo thawte (ci jak se to pise), daj se
koupit treba pres ignum.

Ale bacha na to, ze na jedny kombinaci IP:PORT muze byt pouze JEDEN
certifikat!

Ondra Flidr