[vpsFree.cz: community-list] DNS

zzzemfira89 zzzemfira89 at gmail.com
Tue Sep 6 22:42:12 CEST 2011

Ahoj.

Ja vidim tieto moznosti:

1) pouzit DNS u registratora domeny, to je snad vsade zadarmo
2) spravit si niekde dalsi VPS (nejaky lacny alebo zadarmo - aj takych je dost)
3) vlastny DNS + zalozny u nejakeho free poskytovatela, ktory sa bude
aktualizovat sam podla tvojho VPS
4) vsetky DNS mat u nejakeho free poskytovatela zo strednej europy
5) zariadit nieco na vpsfree
6) (neodporucam) spravit si 2 nameservery na jednej IP

Daj do googlu free dns hosting alebo nieco podobne, moznosti je kopa a
vela z nich maju aj servery po Europe.

Ja na vsetky domeny pouzivam 3 Bind DNS servery na svojich VPS s
replikaciou cez mysql/cron, ked sa daco zmeni.

Matej Snoha