[vpsFree.cz: community-list] Informace o deni - rozlisovaci schopnost?

Václav Blahout vaclav at blahout.com
Tue Oct 18 10:33:30 CEST 2011

Protože jsem prakticky iniciátor tohohle dotazu, tak přidám i své.

Určitě by bylo fajn, aby v určitém listu bylo jen několik opravdu
read-only informací, které budou snadno dohledatelné skrz archiv a bude
jejich jasná evidence. Opravdu ohledně výpadku přímo konkrétně já
nepotřebuji číst zbytečnou diskuzi a soustředím se jen na výpadek -
oprava. Pochopte, že ne všichni mají čas a jsou ochotni číst více
e-mailů, které se jich přímo netýkájí - už tak mi chodí dost pošty,
natož pak další. Ano, vyřeším to sice filtrací, nicméně to není to, co
jsem zamýšlel (jasný a přehledný list, který bude moci posloužit i pro
evidenci atd.)

S tou informací ohledně nemožnosti psát do vlákna výpadek, pokud vím,
existuje RT na support mailu a pokud tedy člověk odhalí problém, sám ho
neodstraní, proto zašle echo kompetentním osobám, které se o to můžou
starat a následně budou informovat nás - nepřijde mi to komplikované pro
ty jednotlivce a určitě je to méně zatěžující pro ty, kteří o takovou
informaci nestojí, potažmo pro ně není důležitá.

Možná se zdá, že plácám, ale rád bych měl v určitých oblastech
(výpadcích etc.) pořádek a přehled a toho se ve diskuzním flejmu nedá
docílit.

Dne 17.10.2011 18:52, Pavel Snajdr napsal(a):

S přáním pěkného dne a pozdravem,
Václav Blahout
freelance web&  graphic designer
[e] vaclav at blahout.com