[vpsFree.cz: community-list] Clenska schuze - 2011

Jan Drábek me at jandrabek.cz
Thu Oct 13 16:03:45 CEST 2011

Termín mi fuk, vyhovuje mi více Red Hat, protože do hospody bych se
nepřipojil.

Jan D.

On Thu, 13 Oct 2011 14:17:03 +0200, Pavel Snajdr
wrote:

> Ok,
takze to vidim na Brno :)

> Moznosti jsou 2 -
>
> - - hospoda
> - -
Red Hat Brno - umim sehnat prostor, je tam projektor a co ja vim co

jeste, do hospody se muze jit potom :)

> Co se tyce data - 19 nebo
26. 11. je ok? Co z nich je lepsi? (zatim
> veeeelice predbezne)

Pavel Snajdr

10/11/2011 12:44 AM, Pavel Snajdr wrote:

> [...]
I'm sorry I won't translate this - just to sum up - we're planning a
meeting, where we need to decide some strategic stuff and because
majority of our members speaks Czech, it's gonna be in Czech only.
However I'll try to translate key points and give everybody a chance to
speak his mind. Ahoj clenove, omlouvam se, ze jsme neudelali schuzi
driv, spravne by mela byt okolo srpna, coz jsme prosvihli (z ruznych
osobnich duvodu). S tim, jak pomalu zase zacinam chystat opicarny (tzn.
inovace a dalsi kolo nakupu hardware) se pomalu blizi nutnost se zase
sejit, nehlede na to, ze nase uzasne stanovy rikaji, ze je nutne znovu
zvolit vedeni (uprimne si nedovedu predstavit lepsi sestavu nez mame
ted, mozna udelame par obmen, ale ramcove to funguje dost dobre, rekl
bych). Takze, pojdme se dohodnout, kdy, kde, jak a co - za mne:
preferoval bych Brno, je to na pul cesty pro Slovaky i Cechy a ja to mam
nejbliz :D Ale nevadi mi ani Praha, ani Bratislava. K programu - body,
ktere tam chci urcite videt - - shrnuti za uplynuly rok (a neco) -
budoucnost (tady mam pro vas par prekvapeni a jeste prekvapivejsi plany
do budoucna, ktere akorat v poslednich dnech spradam - z toho zminim
akorat keybuzzword - vpsFree.cz Cloud) - mozna zmena stanov - abychom se
nemuseli rok co rok odhlasovat, ze vedeme sdruzeni, ale presto nechat
moznost, kdybychom se na to nahodou totalne vykaslali, abyste nas mohli
odvolat (i kdyz si nedovedu predstavit, kdo by potom ten nas cirkus vedl
:)) Kdy - podle stanov to musi byt mesic predem oznamene (i kdyz uz ted
jsme stanovy porusili tim, ze jsme schuzi neudelali driv - hluboce se za
to stydim, ale holt byly jine - mnohem dulezitejsi, no offense -
starosti), preferoval bych stihnout to rozumne pred Vanocemi, nebo to
nechat na leden. Tak, sem s navrhy a komentari :)

SIGNATURE-----
> Version: GnuPG v1.4.11 (GNU/Linux)
> Comment: Using
GnuPG with Mozilla - http://enigmail.mozdev.org/ [4]

iF4EAREIAAYFAk6W1r0ACgkQdh+64ds5DaYWdwEA1IBSM08we7BCLswMOgCMBd64

UFISrTThfGRQ16Y26wIBANW5gyfqT/Owgbr7jQUUhVgJnMyzc7NfSfwgC3acN2p0

=dQsf
> -----END PGP SIGNATURE-----

Links:
------