[vpsFree.cz: community-list] Co vam bezi ve VPS?

Jan Stancek jan.stancek at gmail.com
Wed Oct 12 17:24:01 CEST 2011

Ahoj,

klasicke veci ako apache, maily, mysql, a nejake mensie veci ako
denyhosts a par skriptov. Takze zvycajne load 0.01 a menej.

a potom obcas aj menej klasicke veci ked je nalada (~2 krat do mesiaca):
dedicated server pre half-life, cs1.6 alebo left4dead.

Tie zvyknu zobrat tak 128M-384M ramky, cpu velmi nezatazuju (dokazu
bezat aj na 256MHz), haklive su ale na rovnomernu dostupnost vykonu,
hraci tak nejak ocakavaju real-time odozvy :-).

Zatial som problemy so "susedmi" nemal, a v 99% pripadov bola hratelnost
vyborna.

Takze v tomto ohlade moje obavy nie su o celkovy vykon, ale o latenciu.

s pozdravom,
Jano