[vpsFree.cz: community-list] Clenska schuze - 2011

Jan Drábek me at jandrabek.cz
Tue Oct 11 07:39:20 CEST 2011

Hlasuji pro Brno (ale nemám nic proti žádnému městu do kterého se
lze dostat s StudentAgency).

Jan D.

On Tue, 11 Oct 2011 00:44:39
+0200, Pavel Snajdr wrote:

> First off in English - I'm sorry I won't translate
this - just to sum up
> - - we're planning a meeting, where we need to
decide some strategic stuff
> and because majority of our members speaks
Czech, it's gonna be in Czech
> only. However I'll try to translate key
points and give everybody a
> chance to speak his mind.
>
> Ahoj
clenove,

> omlouvam se, ze jsme neudelali schuzi driv, spravne by
mela byt okolo
> srpna, coz jsme prosvihli (z ruznych osobnich
duvodu).

> S tim, jak pomalu zase zacinam chystat opicarny (tzn.
inovace a dalsi
> kolo nakupu hardware) se pomalu blizi nutnost se zase
sejit, nehlede na
> to, ze nase uzasne stanovy rikaji, ze je nutne znovu
zvolit vedeni
> (uprimne si nedovedu predstavit lepsi sestavu nez mame
ted, mozna
> udelame par obmen, ale ramcove to funguje dost dobre, rekl
bych).

> Takze, pojdme se dohodnout, kdy, kde, jak a co -
>
> za
mne: preferoval bych Brno, je to na pul cesty pro Slovaky i Cechy a
> ja
to mam nejbliz :D Ale nevadi mi ani Praha, ani Bratislava.

programu - body, ktere tam chci urcite videt -

> - - shrnuti za
uplynuly rok (a neco)
> - - budoucnost (tady mam pro vas par prekvapeni
a jeste prekvapivejsi
> plany do budoucna, ktere akorat v poslednich
dnech spradam - z toho
> zminim akorat keybuzzword - vpsFree.cz Cloud)

- - mozna zmena stanov - abychom se nemuseli rok co rok odhlasovat, ze

vedeme sdruzeni, ale presto nechat moznost, kdybychom se na to nahodou

totalne vykaslali, abyste nas mohli odvolat (i kdyz si nedovedu

predstavit, kdo by potom ten nas cirkus vedl :))

> Kdy - podle stanov
to musi byt mesic predem oznamene (i kdyz uz ted jsme
> stanovy porusili
tim, ze jsme schuzi neudelali driv - hluboce se za to
> stydim, ale holt
byly jine - mnohem dulezitejsi, no offense - starosti),
> preferoval
bych stihnout to rozumne pred Vanocemi, nebo to nechat na leden.

Tak, sem s navrhy a komentari :)

> - --
> Pavel Snajdr
>
> +420 720