[vpsFree.cz: community-list] Co vam bezi ve VPS?

Samuel Kroslak skroslak at gmail.com
Mon Oct 10 19:22:20 CEST 2011

hi,

mne tam bezi wiki, jira, atd, cize v podstate iba php a apache,
este jira je rozlozena v mysql, ale to nestoji za rec,
kol a kolem, naroky pramale,

snazil som sa tam rozbehat nejake java aplikacie, ale kvoli nepritomnosti
swapu som ich kvoli stabilite musel prehadzat na ine (komercne) VPS, takze
swap by som urcite uvital, to by som sa potom rozsupol :)

Samo