[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Clenska Schuze tuto sobotu

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Sun Nov 27 12:50:30 CET 2011

> No, chtel jsem ti na tvuj nabrousenej e-mail napsat neco neslusneho, ale
> neudelam to.

Můj mail byl nabroušenej v reakci na to, že každého, kdo není schopen
dorazit na kraj republiky, prohlašuješ za někoho, kdo nemá zájem o
činnost sdružení.

Chtěl bych vidět, jak bys to "něco neslušného" ospravedlnil ty.

> Kdyby te to tak moc trapilo, tak udelas presne to, co udelal Michal
> Stral - vyzadas si predem, co se bude dit, aby ses mohl vyjadrit.

Ano, oproti celé diskuzi a tomu ostatnímu, co se mělo dít, je to velice
adekvátní.

> Prosim, laskave nepredstirej zajem tam, kde ho az tolik neni. To nesnasim.

Až takhle? Ok.

Jenom tak pro zajímavost - schválně, co myslíš, kdybych neměl zájem,
opravdu bych zůstával u vpsfree, když VPS nabízí spousta firem, mají
plnou virtualizaci (tzn. žádné problémy s openvpn, možnost nastavit
rozumný firewall pro IPv6) a dokonce za levnější peníze...?

> Navic, musis uznat, ze o miste schuze se diskutovalo dostatecne predem a
> Brno tam prevazovalo.

Podle mailů z community listu se o místě diskutovalo dva dny a já tady
vidím, že se 7 lidí vyjádřilo pro Prahu, 2 pro Brno, 1 pro Bratislavu a
jednomu to bylo fuk. Načež jsi ty prohlásil, že teda Brno převažuje.
Takže ne, nemusím uznat.

> (To, ze se nas seslo zase jenom sedm, s tim moc spolecneho nema).

Ano, to že se schůze konala v sobotu _večer_ a ještě k tomu v městě na
okraji republiky, to určitě nemá žádnou souvislost s tím, že skoro nikdo
nepřišel.

> Pokud k tomu mas jeste co dodat, udelej to prosim off-list.

Jasně, když dojde na špinavé prádlo, tak je lepší, ať ho pokud možno
nikdo nevidí, co? Žádosti se nevyhovuje. Tohle je podle mě dost zásadní
záležitost, která se navíc týká všech členů sdružení - řešit to někdo
jiný, osobně bych to velice rád viděl.