[vpsFree.cz: community-list] Podivná DNS

Jan Drábek me at jandrabek.cz
Wed Nov 16 14:41:53 CET 2011

Vyřešeno.

Dík

On 16.11.2011 11:27, Matej Snoha wrote:

Ahoj.

> Ako pozeram, ten nameserver u masteru dava REFUSED na vsetky
dotazy.

> Ja mam bind, co sluzi ako autoritativny pre mojich par
domen a ostatne
> dotazy (z localhostu) forwarduje na google public
dns.

> Aky mas problem s resolv.conf? Pokial viem, vo vpsadmine na
prasiatku
> je nejaka moznost na nastavenie DNS. Ak si spravne pametam,
tak to
> pise do resolv.conf pri starte vps.
>
> Alebo ak to chces
menit pri starte dnsmasq, tak mu to dopis do
> /etc/init.d/ skriptu
:-).

> Matej Snoha

PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA256 Tohle uz na community-list je :)
Kluci, poradte mu nekdo :D Pavel Snajdr +420 720 107 791
http://vpsfree.cz [1]On 11/16/2011 11:11 AM, Jan Drábek wrote:

Ehm, úplně jsem zapomněl, že už mi tam dnsmasq běží :-) Akorát se mi
nějak vypařilo "namespace 127.0.0.1" z resolv.conf. Jak to udělat aby se
tam automaticky přihodil při startu dnsmasqu? Jan D. On Wed, 16 Nov 2011
10:57:57 +0100, Jan Drábek wrote:

> [...]
dopoledne jsem narazil na podivnou nefunkčnost mé VPS...

jsem
(třeba) atlas.cz. Krátké vyšetřování ukázalo, že vinen je DNS
81.31.33.19 (po přidání jiného) vše fungovalo. Zř

tomu předejít? Vlas
to hlásit výš? Dík Jan D.
SIGNATURE----- Version: GnuPG v1.4.11 (GNU/Linux) Comment: Using GnuPG
with Mozilla - http://enigmail.mozdev.org/ [2]
iF4EAREIAAYFAk7DjKcACgkQdh+64ds5DabozQD7BSBB7mKCcQRBymiQW4CJs5hL
OKNOnK4hDLPMXu0lhOQA/1ozWFJHHMmNkq68QIhnsqNn5FDsKC34p9W2IIQbB8wS =8HVz

Links:
------
[1]
http://vpsfree.cz