[vpsFree.cz: community-list] Podivná DNS

Matej Snoha matej at snoha.info
Wed Nov 16 11:27:46 CET 2011

Ahoj.

Ako pozeram, ten nameserver u masteru dava REFUSED na vsetky dotazy.

Ja mam bind, co sluzi ako autoritativny pre mojich par domen a ostatne
dotazy (z localhostu) forwarduje na google public dns.

Aky mas problem s resolv.conf? Pokial viem, vo vpsadmine na prasiatku
je nejaka moznost na nastavenie DNS. Ak si spravne pametam, tak to
pise do resolv.conf pri starte vps.

Alebo ak to chces menit pri starte dnsmasq, tak mu to dopis do
/etc/init.d/ skriptu :-).

Matej Snoha